Dressyrprogram?

Pazuzu

Trådstartare
Går det att hitta de aktuella dressyrprogrammen på Ridsportförbundets hemsida, eller måste man beställa dem via shoppen? Jag har letat på deras hemsida, men jag kan inte hitta programmen för nedladdning någonstans.

Sv: Dressyrprogram?

Gå in på stallbacken.com så hittar du alla dressyrprogramen uppritade!

Tack för tipset, men jag var ute efter "de vanliga" där rörelserna finns beskrivna.

Det är inte jag som ska ha programmen, utan en bekant. Hon ska kontakta Ridsportförbundet och köpa de två program hon ska ha, så det har löst sig till slut ändå.:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 413
Senast: Acto
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 980
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Jag kikar på hästannonser och hittar en ponny som går som ridskoleponny. Den ligger på medelsvår c nivå i dressyren! Det måste väll...
Svar
13
· Visningar
1 390
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 530

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat