Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och så måste jag jubla lite över att BH Romanov ska ridas av Edward Gal!
Vad skönt det måste vara att känna att man kan låta det ta tid ändå, jag hade ju blivit tokig men det är jag förvisso just nu också
när jag inte får rida som jag är van vid, men nu är det ju jag som är dålig.
Men visst har du en? två? till eller är jag helt ute och cyklar? Härligt hur som! Håller mina tummar och tår för att allt ska funka!
och så måste jag jubla lite över att BH Romanov ska ridas av Edward Gal!
Minns att jag skrev i en tråd för säkert ett år sedan att om Gal skulle rida Romanov så skulle vi få en ny Totilas! Detta ska verkligen bli spännande!!!
Ingen beklagar sig och tycker synd om alla de feta, omusklade och felridna hästarna här inne - vad är egentligen värst?
har jag inte sagt något om, men jag antar att traceys inte är nära personen ifråga.
hur som, är rätt anti häxjakterna som alltid går igång till slut. det är bättre att vara värdelös på att rida, ha en häst som är totalt felmusklad och felriden, komma sist eller i mitten på tävlingar och vara asnöjd med det helt utan utveckling, för då vet man att man är dålig och då kan ingen trycka ner en. antar att det funkar så.