Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon kan inte gå med transportskydd bak, då trillar hon nästan omkull. Brukar ha henne lindad+boots.
Men jag vågar inte lasta henne utan något på frambenen, och jag lasttränade bara, så jag var lat och tog transportskydd fram.
Det tror jag också - att den mentala biten är så avgörande. Jag är ju så uppe i varv att jag är helt darrig innan jag lastar av ens - inte konstigt att jag inte hittar någon lösgjordhet i häststackaren som blir lika spänd och stressad som matte är. Brukar bli bättre ju längre säsongen går också, så får hoppas på det.
Min stallkompis idé med att supa mig full varje gång känns inte så gångbar, även om jag (bortsett från alla regler) tror att det faktiskt skulle hjälp amed ett par glas vin innan...
Vad roligt det låter .Tur att du blev övertalad. Själv tränade jag lite parallellt med min egen en kompis häst för min tränare och det var så himla nyttigt. Man kom liksom underfund med saker på den hästen som man kunde överföra på sin egen. Lite faktiskt som att stanna upp och tänka till... Den hästen var också helt olik min. Min är ganska stadig och hrm...rund... medan kompisens är ganska smäcker och mycket mer lätt att rida än min. Jag älskar att träna och skulle lätt kunna träna 6 dagar i veckan om det var möjligt...
Men håller med dig, man sover gott ganska tidigt på kvällen...