Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Nu har jag sett första delen av PK:s clinic i Globen. Grymt inspirerande det blir till att öva på och hålla tyst vid kvällens ridpass. Jag är nämligen mästare på att prata med Danne absolut heeela tiden. Stackarn har sår i öronen
stövlar o skor ska inte ha fett! Då blir lädret poröst och går sönder lättare. Det som gäller är ljummet vatten, med mjuk trasa. Torkning i normal rumstemperatur upphängda. O sen skoputs på det.
Ingen sadel tvål och inget fett!
Skoputs kan man nog inte ha på för ofta. Kiwi är det bästa, tänd eld på kiwin (som är ett skoputsmärke. ) så att skoputsen blir rinning,
och borsta sedan in stöveln med skoputset. Sen så polerar du med en bommullstuss som är fuktad med vatten.
Vore väldigt kul att se film på din häst.
Min häst har blivit 6 år nu, känns helt sjukt. Har varit hos utbildare nu i 2 månader och kommer hem på måndag. Senaste tiden har jag mest ridit själv. Känns som hon utvecklats mkt. I höstas kändes de som en 3 åring men nu leker vi lite med skänkelvikningar och förvänd gal. Hoppas på ett år utan skador så vi får fortsätta träna utan avbrott.