Sv: Dressyrnissarnas snacktråd nr 6
Ärligt talat. Hur kan du inte se att din ton är otrevlig? Hur kan du inte se att det är obehagligt att söka reda på information om användare som de inte frivilligt gett i tråden, och använda den informationen som ammunitionen? Hur kan du inte förstå att det är att bete sig illa? Tonen i det här inlägget är en tydlig illustration, dock riktad mot en annan användare. Du och några till behöver läsa forumreglerna igen och slipa bort en del av elakheterna - det kan inte vara så svårt.
Inte ett dugg...
Trots dina höga studieskulder har du inte ens greppat att det inte handlar om utseende. '
Om en normalt sett pigg och het ponny knappt rör sig framåt så beror det ju på att den är starkt begränsad av tyngden på ryggen så du kan ge dig fan på att jag beter mig likadant IRL, skulle aldrig låta bli att säga till ryttaren att det är fel och väldigt olämpligt lika lite som jag skulle förbise om någon rappade upp sin häst eller ryckte den i munnen så du kan sitta där och fortsätta sila mygg och svälja kameler i ditt moralbrääääk. Det är ingen rättighet att rida och det är ryttarens förbannade skyldighet att se till att inte utsätta hästen för onödigt slitage, jag kommer aldrig stryka någon medhårs för att tillfredställa någons ego oavsett om det är äckligt i dina ögon.
Med det inlägget lämnar jag det ämnet, sörjer för settis häst och fortsätter gärna debatten om vuxen/barn ponnydebatten.
Ärligt talat. Hur kan du inte se att din ton är otrevlig? Hur kan du inte se att det är obehagligt att söka reda på information om användare som de inte frivilligt gett i tråden, och använda den informationen som ammunitionen? Hur kan du inte förstå att det är att bete sig illa? Tonen i det här inlägget är en tydlig illustration, dock riktad mot en annan användare. Du och några till behöver läsa forumreglerna igen och slipa bort en del av elakheterna - det kan inte vara så svårt.