Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka hästar pratar du om? en mkt välutbildad 7 åring som ligger rätt i fas med årstävlingarna går Msv A/st. George, inte så jätte många hästar klarar den utbildningsstegen.Och de flesta7 åriga hbl som ska tävla kür kan både piaff och passade när dom är 7 år gamla och min är 9 år½ år, så vill inte påstå att jag gått fort frammåt med henne.
herre gud va dålig självkännsla du måste ha som blir så överdrivet ledsen när folk (kända för att kommentera) kritiserar dig på ett forum...
herre gud va dålig självkännsla du måste ha som blir så överdrivet ledsen när folk (kända för att kommentera) kritiserar dig på ett forum...
Men att lägga ned 60.000 på att utbilda en häst är ju småpengar!
ex. tränare som kostar 500kr 2,5ggr i veckan i 1 år.
ex. 2 10.000 kr / månaden i 6 månader hos beridare
I mina ögon är det högst normalt att träna eller låta sin tränare rida flera ggr i vackan...
Skit samma, det jag funderade mer på är...
Vilka hästar pratar du om? en mkt välutbildad 7 åring som ligger rätt i fas med årstävlingarna går Msv A/st. George, inte så jätte många hästar klarar den utbildningsstegen.
Att dessa talangfulla hästar nosar på både piaff och passage är kanske inte ovanligt i 6-7 års ålder. Men det är väldigt få i antalet.
Tjusigt! Hur känsligt är lacket? Tycker lackade nosgrimmor lätt får repor. Väntar med spänning på de bruna, kommer nog vara min favorit.