Dressyrhingst till Kaliber-Krevad sto

Sv: Dressyrhingst till Kaliber-Krevad sto

Tack för svar. Därimot tvekar jag då jag inte vill riskera att lägga något skarpt på henne,

http://blup.se/sv-SE/horses/42017-minette-60-swb här är stoet som fick det fölet, tror inte du ska skylla allt på pappan ;) Däremot vet jag inte så mkt om hur hon är i ridning å sånt då hon aldrig blivit riden i min kompis ägo. Hon är en väldigt trevlig här att ha å göra med i stall miljö, även på hingststationen när vi var där för kontroll så var hon mkt trevlig! Men som sagt, vet andra hästar efter Gaugain du lully som inte är som siden i skallen :)
 
Sv: Dressyrhingst till Kaliber-Krevad sto

Hej igen. Nu lyfter jag upp denna tråden då jag hittat ett par högintressanta hingstar.. nu vill jag veta vad ni tycker och tror om den kombinationen?

Santiago
Flash Dancer
Okeanos
Skovens Rafael
JJ RayBan
Faustinus
 
Sv: Dressyrhingst till Kaliber-Krevad sto

jag vet inte om jag har rätt för mig(hingstkatalogerna e nedpackade pga flytt) men e inte biggles efter bria-krevad så kanske briar kanske kunde passa bra?Annars har jag sett kombinationen prestige-kaliber o d var mkt mkt trevlig häst!!!!!
 
Sv: Dressyrhingst till Kaliber-Krevad sto

jag vet inte om jag har rätt för mig(hingstkatalogerna e nedpackade pga flytt) men e inte biggles efter bria-krevad så kanske briar kanske kunde passa bra?Annars har jag sett kombinationen prestige-kaliber o d var mkt mkt trevlig häst!!!!!

Biggles är efter Briar ja, ue Krevad, medans Briar har kaliber på mors sida.
Briar är inte aktuell. Är för skarp, eller var snarare.
 
Sv: Dressyrhingst till Kaliber-Krevad sto

ok:)

Jag e inte så insatt i dressyrvärlden, men som sagt de prestigeavkommer jag sett har varit trevliga, annars slår jag ett skal för Rambo hästarna.Ridit en del och de har varit underbara!!!Sedan gilla jag hohenstaufen ll, don fredrico o Qutaerbck (som jag funderar bet mitt ena hoppsto som hat mkt bra gångart oxå:o).....
 

Liknande trådar

Avel Jag blev så inspirerad av alla hingstletartrådar, men ville inte kapa någons tråd så jag skapar en egen. Jag vill i framtiden betäcka...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: AmyPond
·
Avel Ja, nu så ska vi få hem vårat SWB-sto från fodervärden sådär lite hastigt, och funderar på vad vi ska ta oss till med henne. Först och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 510
Senast: Ramona
·
T
Avel Jag vet att jag är väldigt tidigt ute när jag frågar om detta men jag klarar inte vänta. :p Det är nämligen så att jag skal betäcka...
2
Svar
20
· Visningar
2 715
Senast: Gazque
·
Avel Sitter och grubblar på hur jag ska göra med hästeriet i framtiden. Så om ni nu tittar strikt ur avelsmässigt perspektiv - vilket av...
Svar
11
· Visningar
1 599
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp