Jag fattar inte heller förstår att hon är ledsen men accepterar att det är som det är?Jag fattar aldrig varför vi alltid envisas med att intervjua danskar på svenska. Jag fattar inte ett skit. Ta engelska för sjutton.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte heller förstår att hon är ledsen men accepterar att det är som det är?Jag fattar aldrig varför vi alltid envisas med att intervjua danskar på svenska. Jag fattar inte ett skit. Ta engelska för sjutton.
Undrar varför inte den kommentatorskarriären fortsatte....?Tror jag läste att AM har kommenterat fotboll. Jo, hon är t.o.m. första kvinnliga kommentator av en herrfotbollsmatch. Heh.
Hon hade lite svårt att släppa sitt första misstag i piruetten och hon kom aldrig riktigt tillbaka till rätt tankar vilket gjorde att hon sen red fel. Hon var jättenöjd med hästen men kände att hon inte hjälpte honom tillräckligt.Jag fattar aldrig varför vi alltid envisas med att intervjua danskar på svenska. Jag fattar inte ett skit. Ta engelska för sjutton.
Jag frågade i duoappen, men fick inget svar där vad jag kan se, utan bara i sändning verkar det som.Är det bara i Duo-appen man kan skicka in frågor? Förr fanns ju en mailadress också till ridsport @ SVT typ.
Men tänk om den skulle gått på toaletten samtidigt! Då hade den nog gått omkull av förvirringen.Tydligen kan en häst inte frusta och hålla reda på alla benen
Inget fan alls av Werths ridning här. Bara besviken på handen.