Dressyr-VM i Herning

Jag fattar aldrig varför vi alltid envisas med att intervjua danskar på svenska. Jag fattar inte ett skit. Ta engelska för sjutton.
Hon hade lite svårt att släppa sitt första misstag i piruetten och hon kom aldrig riktigt tillbaka till rätt tankar vilket gjorde att hon sen red fel. Hon var jättenöjd med hästen men kände att hon inte hjälpte honom tillräckligt.
Gårdagen var fantastiskt för henne men det gjorde det mer ledsamt idag kände hon för hästen är i toppform och hon lyckades inte förvalta det idag. Typ så 😁
Mvh skåning hehe

Är det bara i Duo-appen man kan skicka in frågor? Förr fanns ju en mailadress också till ridsport @ SVT typ.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 867
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Due Boje och Malin Wahlkamp-Nilsson gjorde dyrbara missar i sina program. Therese Nilshagen på Dante Weltino och Patrik Kittel...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det började skakigt för Sveriges dressyrlandslag när de blev av med rutinerade Patrik Kittel med bara dagar till start. Men Antonia...
Svar
0
· Visningar
617
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, Therese Nilshagen, Antonia Ramel och Juliette Ramel, samt reserven Rose Mathisen. Det är Sveriges trupp till dressyr-EM.
Svar
0
· Visningar
583
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama