Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker dressyren är jättehändelserik. Kan lätt se hela dagarJag tror helt ärligt inte att folk som inte kan hästar tar till sig dressyr. Det är inte tillräckligt spännande med en tävling av den typen som tar så lång tid. Inte ens jag som är hästintresserad och tycker om att titta på sport står ut med att titta på en hel dressyrtävling på mästerskap. Det blir för tråkigt helt enkelt. Det varar för lång tid och händer för lite. För mig räcker det med att se de bästa. Möjligtvis kan jag titta på küren för då är det färre deltagare och alla rider olika program och har olika musik. Men jag sitter inte och tittar i två dagar på en GP på TV. Inte ens om kommentatorerna var superbra! Jag tycker nästan att grafiken är viktigare än kommentatorerna. I vissa mästerskap har de haft superbra grafik och i andra får man ingenting.
All kosmetik är otillåten.Färgar man aldrig såna asymmetriska vita ben längre?
Har det alltid varit så?All kosmetik är otillåten.
Nja, iaf på 2000-talet tror jag?Har det alltid varit så?
Oj vilka djuplodande frågor
Men ännu viktigare då att kommentatorerna är bra! Jag tycker ju tex att det tom är rätt roligt att titta på curling när det är mästerskap. Det är ju kanske inte en publiksport på det sättet, men om kommentatorerna är bra och förklarar på ett bra sätt vad som pågår kan man ju som helt ovetande ändå ha behållning av det.
Inte när en tävling varar så länge som GP:n gjorde: mellan kl. 11-20 lördag och söndag med ett uppehåll på en timme på eftermiddagen. Det är 8,5 timme på lördagen och 9 timmar på söndagen.
Varför skummar hästarna om munnen?Berätta mer! För mig som inte orkar lyssna.
Nä, kanske inte. Men jag tycker ändå inte att det är rimligt att inte försöka ha bättre kommentering? Eller tänker du att det inte spelar någon roll eftersom det ändå bara är sådana som redan kan som tittar? Jag tycker i så fall att det är lika bra att de låter bli kommentatorer helt. Då kan man ju i alla fall ha på ljudet när man tittar.Inte när en tävling varar så länge som GP:n gjorde: mellan kl. 11-20 lördag och söndag med ett uppehåll på en timme på eftermiddagen. Det är 8,5 timme på lördagen och 9 timmar på söndagen.
Berätta mer! För mig som inte orkar lyssna.
Berätta mer! För mig som inte orkar lyssna.
Varför skummar hästarna om munnen?
Stör sig inte hästarna på musiken?
Vem hejar Gunilla på?
Äsch tjugo år hit eller ditNja, iaf på 2000-talet tror jag?
Hur många ryttare är det? (=Kolla en startlista, pucko)Berätta mer! För mig som inte orkar lyssna.