Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att 19.27 är strax innan klockan halv åtta.Men visste du att Patrik Kittel ska rida?
Fin ritt av Kittel han gjorde vad han kunde. Nu blir det nervös väntan.
Inte egentligen, även om Tysklands sista ryttare blir utesluten är de före Sverige
Ja, det är sånt som fick mig att stänga av dem också. Jag förstår inte vad de tror att deras uppgift är.Måste kolla upp clipmyhorse till resten av veckan. När de började spekulera i om en person kanske bad en bön för Dafour för att den personen hade knäppta händer så kände jag att jag fick nog. Hur är det ens relevant för kommenteringen överhuvudtaget?
Ja, det är sånt som fick mig att stänga av dem också. Jag förstår inte vad de tror att deras uppgift är.
Att hålla koll på sånt här borde liksom ingå i en sportjournalists arbetsbeskrivningInte egentligen, även om Tysklands sista ryttare blir utesluten är de före Sverige
Viktigare att påpeka att det sitter en BEBIS!!! i publikenAtt hålla koll på sånt här borde liksom ingå i en sportjournalists arbetsbeskrivning
Viktigare att påpeka att det sitter en BEBIS!!! i publiken
Sen är det ju lite gulligt att de ens trodde Sverige hade chans på medalj. De verkar glömt att enda anledningen till att vi var så nära i Tryon var för att CD blev utesluten pga sporrmärken.