Dressyr-VM i Herning

Vilken fin ritt av Patrik och Touchdown! Har inte sett dom tillsammans tidigare, en fin och jämn uppvisning utan några större missar.
Har länge varit svag för Qaterbackhästar. Han är också morfar till Astoria, och förekommer i stammen på flera av dagens startande.

Jag tycker det är betydligt mycket trevligare att se Patrik och Touchdown än både Catherine och Lottie Fry, men så gillar jag jämnhet och mjukhet mer än spektakulära hästar också!

Dufour fick lite väl bra betalt tycker jag. Fry var bättre enligt mig MEN kameravinklarna är ju värdo så svårt att se allt. Saxen är ju horribelt filmad t.ex.
Fin ritt av Patrik. Blir bra till OS.

Sen är det ju lite gulligt att de ens trodde Sverige hade chans på medalj. De verkar glömt att enda anledningen till att vi var så nära i Tryon var för att CD blev utesluten pga sporrmärken.

Jaja, imorgon åker jag ner. Får se specialen i telefon på något sätt.
Küren ser vi på plats så då slipper vi kommentatorerna iallafall.

Största världsstjärna här är Cathrine….. URSÄKTA mig????? Isabell och CD har ju ett par medaljer fler tex.

Sen är det ju lite gulligt att de ens trodde Sverige hade chans på medalj. De verkar glömt att enda anledningen till att vi var så nära i Tryon var för att CD blev utesluten pga sporrmärken.

Var inte det EM i Rotterdam där Sverige fick brons pga CD blev utesluten 🤔

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 873
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Due Boje och Malin Wahlkamp-Nilsson gjorde dyrbara missar i sina program. Therese Nilshagen på Dante Weltino och Patrik Kittel...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det började skakigt för Sveriges dressyrlandslag när de blev av med rutinerade Patrik Kittel med bara dagar till start. Men Antonia...
Svar
0
· Visningar
617
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, Therese Nilshagen, Antonia Ramel och Juliette Ramel, samt reserven Rose Mathisen. Det är Sveriges trupp till dressyr-EM.
Svar
0
· Visningar
583
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama