dressyr träns!

Sv: dressyr träns!

Det är inte Hansbo utan Willab, men visst är det samma träns. Jag har också det men har inte märkt av dålig kvalitet som Öbro. Tvärtom tycker jag det har hållt bra och ser fräscht ut trots flitig användning. :)

Hansbo/Willab för mig är det samma :angel: :p
det är iaf ett dressyr träns classic

jaha, jag hade kanske otur med kvalitén då. En söm gick upp första gången jag använde den :crazy:
aja hästen är ganska fin i den iaf med ett + för den hela 4cm breda nosgrimman :D

Ha det bra

/Öbro

17629865.jpg

Detta träns använder jag mig av nu :) ett ponnyträns från hööks för typ 149 :- men han är ju som så söt i det :)

Mina svarta träns som används till dressyren...

Equitel
DSC08896.jpg

Stübben Diana med utbytt pannband
DSC08882.jpg

Kieffer-träns med utbytt pannband och nosgrimma.
DSC08889.jpg

Hopplock, detta träns har dock numer inåtvända spännen på både sidostycken som tyglar!
DSC09607.jpg

Claridge house
DSC09604.jpg

Har även ett till CH som jag tagit bort kandarremmen på och har som vanligt dressyrträns.
Har ingen bild på det än, tyvärr.

Mina bruna träns som används i dressyren...

Knight's - inte fullt så rött i verkligheten
DSC08969.jpg

Samma träns med utbytt pannband
DSC09751.jpg

Frank Baines med utbytt pannband och nosgrimma.
Nosgrimman ska smörjas så det blir samma färg som tränset.
DSC09666.jpg

Vet ej märke, bara att det är RIKTIGT härligt bra läder!
Detta träns har jag även ett annat pannband till (likadant som på Frank Baines tränset, men i en nyans som passar detta bättre). Har dock ingen bild på den kombinationen.
test.jpg

Minns inte vad det hette, men det finns på Charlie's häst och hund i jönköping! De rear ut dem för 199,-

Jodå. Bara ringa dem och be dem skicka ju! Det gör de.
Har gjort iaf! Kanske inte gör längre??? :confused:

Ska du till GBG mässan annars? De tar säkert med dit, om de har pannband kvar.

Liknande trådar

Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 653
Senast: Badger
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar