dressyr-relaterade julklappar?

Sv: dressyr-relaterade julklappar?

fick ett FLECK dressyrspö som jag bara älskar, en nästintill beställd julklapp då mitt andra spö (samma märke) råkade ligga i stallgången och därför ser lite demolerat ut på mitten :rofl:

Det är inte använt dock, funderar på att sy en liten påse till det, har redan skrivit lapp till medryttaren att det ej får röras :p

haha.. kanske en aning sent ute, men men. Jag fick ett nytt Passierträns, fick beställa själv. Så nu är det bara att vänta.. :cool:

Jag fick resten av pengarna som saknades för att jag skulle kunna beställa ett Döbertträns :love:

17994093.jpg

17994092.jpg

Tyvärr var pannbandet lite kort men de var jättesnälla så jag fick byta till ett större, bättre bilder kmr när jag fått det pannbandet!

Jag fick mina måttbeställda ridstövlar från König :bump:

Gud va fint:love:. Vill oxå ha ett Döbert...

Liknande trådar

Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 323
Ridning Min häst ville inte alls gå fram på ridbanan igår och tjurade rejält för skänkeln - varför? Kan det bero på pälssättning? Så fort jag...
Svar
3
· Visningar
552
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 681
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar