dressyr-relaterade julklappar?

panaccea

Trådstartare
kunde inte hitta någon liknande tråd, så jag startar en nu :bump:

Vad fick ni för häst/dressyr-relaterade julklappar? fick ni vad ni önskade er? :banana:

Glöm inte att visa bilder!! :)

Sv: dressyr-relaterade julklappar?

Jag fick ju min nya Luc Childeric som tidig julklapp ;) dock tror jag att jag struntar i bilder här då de flesta redan har sett den!

Fick även benlindor i brunt och grönt :)

själv fick jag 700 kr i presentkort som jag köpte en ny hjälm för (eurolite) av mamma och syskonen och sen fick jag ett par svarta pikeur-byxor av chefen :love:

Jag fick att mapa lägger lite pengar till min Amerigo. :love:

Och dvd'n Jan Brink gästas av Tobbe Larsson. Den var jätteinspirerande! Lite om Briars vardagsträning, unghästridning, tömkörning, och framförallt bilder från Tullstorp (sjukt fint stall! sadelkammaren är mjaao). Brinken verkar ju hur härlig som helst, jag vill träna för honom! >< :p

Jag fick olivgröna benlindor:D Även ett träns, ett pannband och EG mjuka benskydd fast det kanske inte är så "dressyrigt":p.

Fick du den i julklapp?:eek: Kostar inte den typ 25 000+? Skulle göra vadsomhelst för den sadeln:love:.

Luc Childéric ligger runt 28-30 000 beroende på modell osv. IronWill fick med lite annat också då hon köpte sin men vad hennes "sponsorer" betalade för den tänker jag inte säga fast jag har läst det i andra trådar.

Jag fick ett kandar :bump: Ett fleeceteäcke fick jag också men det är kanske inte så värst dressyrigt men uppskattat ändå...;)

fick lektioner eller ja pengar till dressyrlektioner de e ja nöjd med.

ett kandarträns från horsepole :love: Ja, precis vad jag önskade mig :smirk:

dålig bild dock :o

Två BR dressyrschabrak, krämvitt/marin och vinrött/krämvitt. :love: Har ingen bild nu men får la ta och fixa. :D

Min dotter fick ett träningsläger på Brolöten och en helgträning m Elisabeth L i julklapp.....det var uppskattat;)

Det hade jag inte kunnat tro.. hade missat att de hade mer än ett kandar. Såg fint ut på din häst :)

det hade jag med missat, så jag blev lite paff när jag öppnade julklappen :d väntar bara på att vinterpälsen ska försvinna, så kommer det sitta bättre :)

Jag fick en dressyrgjord från Bucas i svart fuskmocka. Ponnyn har för smalt sadelgjordsläge för lädergjord. Så den här blir utmärkt. Ser snygg ut och är elastisk hela vägen. Finns bild på Bucas hemsida. Vågar inte länka iom att flera av mina inlägg plockats bort då jag länkat till andra sidor.

Vet inte om det är så dressyrigt, men fick även stigbyglar från Sprenger. De vet alla hur de ser ut.

Och en ridhandbok av Decarpentry.

Jag fick pengar istället för färdigköpt julklapp av en släkting. Dessa gick till en ny dressyrgjord och ett sprengerbett till ena hästen. Fickk visserligen lägga till lite extra pengar men det räckte en bra bit på väg!

Jag fick en hatt! (så att jag ska se ut som en riktig dressyrfjolla i vår :D)

Liknande trådar

Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 323
Ridning Min häst ville inte alls gå fram på ridbanan igår och tjurade rejält för skänkeln - varför? Kan det bero på pälssättning? Så fort jag...
Svar
3
· Visningar
552
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 681
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar