Dressyr clearround!

E

eelliinn

Jag och en kompis ska ev. starta en dressyr clearround snart och vi har nu lyckats samla på oss lite frågor. Är det klädsel enligt TR eller får man ha vad man vill? Vilka bett får man ha? Kan man rida på tredelat kopparbett, hackamore eller novabett? :D
Tack på förhand!

Sv: Dressyr clearround!

Är det en klubbtävling så får ni höra med klubben hur dom har det. Min klubb ska ha klubbtävling snart och då är hästens utrustning enligt TR och ryttarens valfri. TR finns på www.ridsport.se och ska läsas före man tävlar

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
2 190
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
952
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 415
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka