Thomasine
Trådstartare
Vad står det i invitationen anående dress codel? I min bok respekterar man brudparets önskemål.Ska på alla bröllop i sommar som skjutits upp på grund av pandemin. Jag vill inte ha 'vanlig' kostym på mig, det är bara så tröttsamt och obekvämt, och passar helt enkelt inte min personlighet. Men som man är ju alternativen något begränsade. Så jag vill ha all möjlig inspiration kring finkläder som inte är kostym, helt enkelt. Eller ja, jag vill inte heller bara gå helt över och köpa klänning eller kjol, det känns inte riktigt heller som jag. Jag är gärna annorlunda men gillar inte heller att dra alla blickar till mig, och vill absolut inte överglänsa brudparet! Lägger lite bilder nedan på kläder som är min stil/jag gillar, och så får ni spåna fritt
Och om jag skulle ha kostym skulle jag väl ha något sånt här, men jag kan i ärlighetens namn inte bemöda mig att betala så mycket för något som jag inte kommer använda särskilt ofta, plus att ja... de är lite väl mycket. Men blommigt och juvelfärger och svart, det gillar jag!