Dress code..:)

V

Vertigo

Jo det är ju storlopp på jägers på fredag.. Men som vanlig åskådare, vad har man på sig?
Alla bilder man ser från galopptävlingar så är dem ju så vansinnigt tjusiga :P jag har typ aldrig varit på löp förut så jag vet ju ingenting... SKratta inte åt mig :angel: ;)

Sv: Dress code..:)

Du kan ha på dig i pricip vad som helst som är skapligt. Dock tycker jag inte att mysbyxor med fluffiga knän och snedslitna träskor hör hemma på galoppen...

Instämmer med CK, jeans funkar utmärkt och det är bara när det är derbyt som folk är riktigt uppklädda! ;)

Äsch vad tradigt :p Jag som hade planerat värsta klädseln nu ;P Jag var inne på deras hemsida men det stod inte så mycket om det... när börjar det och sådan?
Behöver cash ;) ingen som har några tips :angel:

programmet lär väl komma ut i början på nästa vecka och då står där tider och sånt med. Inga startlistor ute än så svårt att ge tips än ;) :D Då får vänta med värsta klädseln till derbyt i augusti, DÅ är folk uppklädda och hattar överallt! :D

Vertigo skrev:
Äsch vad tradigt :p Jag som hade planerat värsta klädseln nu ;P Jag var inne på deras hemsida men det stod inte så mycket om det... när börjar det och sådan?
Behöver cash ;) ingen som har några tips :angel:

vanliga kläder duger bra på derbyt klär folk upp sig lite mer

Men du skämmer inte ut dig om du skippar jeansen och tar ett par snyggare byxor istället...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 566
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 176
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 092
Senast: cassiopeja
·
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 949
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår