Dreglande Katt?

S

Sozzo

Är det ngt Fel på Min Katt?
Han är Vinögd sen födelsen men det har inte så Stor betydelse men
Nu på senare tiden har han börjat dregla när man Klappar honom?
Det känns lite Småmysko.. :confused:

Sv: Dreglande Katt?

Han myser nog bara. Känner flera katter som har svårt att hålla koll på snålvattnet när de myser för fullt :rofl:
Det du kan kolla är i munnen på honom, om han luktar illa och/eller har tandsten. Det som kan hända är att han fått nåt i munnen som han inte får bort, och att det gör att han dregglar.
Men om det inte är nåt där, och han spinner och gosar så dregglet rinner så är det nog bara sån han är.

Min förra kisse dregglade floder när man gosade med henne. När hon legat på täcket i sängen o kramats så var där en våt fläck efter henne :rofl:

Det ger ju begreppet "den våta fläcken" en helt ny innebörd... ;)

Prosit skrev:
Min förra kisse dregglade floder när man gosade med henne. När hon legat på täcket i sängen o kramats så var där en våt fläck efter henne :rofl:

Hha mysigt :D
Aja han luktar inte men dt känns lite smålebbigt med en rinnande hand efteråt :P

haha, låte somom din är släkt med en av mina :rofl: han har oxå varit skelögd hela livet, beter sig som en trasdocka (man kan göra vad som helst med honom) och dreglar nått kopiöst!!!!
Det är som om man vrider på en vattenkran när han startar :D

så gör en av stallkatterna med :p Det är lite småäckligt men samtidigt gulligt.

*kl*

Om man har en hankatt på ett par år som aldrig har dregglat innan vad kan det bero på? Kan det vara mys-dreggel som kommer så sent i livet? Eller något annat? Har kollat han i munnen och han ser inte röd eller irriterad ut någonstans (katten gillar inte direkt mig så jättenoga kunde jag inte kolla). Han dregglar när han ligger själv också.

/Maria

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
680
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka