Draumur från Stallgården - död?

Minett

Trådstartare
På SIF:s forum såg jag att någon sett en uppgift om att han skulle ha dött 2007, men att personen inte fått det bekräftat via WF. Jag försökte gå in på hans hemsida, men den fungerar inte...

Någon som vet?

Vore MKT tråkigt om han är död... jag har en jättetrevlig avkomma efter honom och tycker att Draumur fått alldeles för få ston hittills!

Sv: Draumur från Stallgården - död?

Hej,

Ja. Jättetråkigt :(

Jag har också en avkomma efter honom som är så himla trevlig och härlig att rida.

På sidan islandshingstar.se
står det att han förolyckades i februari 2007.

//Jezz

Asså jag hittar ingenting på islandshingstar.se!! Vad hände för oss som haft lite dålig koll??

F*n vad alla hingstar ska gå o dö!!

/Jenny

Jag har för mig att jag läste det i något nummer av Islandshästen tidigare i år.

//Julia

Hittar det på islandshingstar.com under fd verksamma hingstar.

Men står bara att han förolyckades feb 07

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 363
Senast: krambanan
·
Hästvård Jag är fruktansvärt missnöjd med "min" veterinärs insats på min häst och överväger starkt att bestrida fakturan då denna egentligen...
Svar
16
· Visningar
5 811
Senast: Sar24BB66
·
Avel Är det någon hör inne som känner till något om de sk "Bysingsbergsrussen" och deras ättlingar? Bysingsbergsrussen föddes upp av Arthur...
Svar
2
· Visningar
1 558
J
Hästhantering Hej, Jag har fått problem med mina hästar i hagen, och undrar om någon har ett tips. Jag har tre islandshästar (ston, två vuxna och en...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: jezzibell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka