Dräktighet Diero Lux N

Ida_81

Trådstartare
Jag har försökt 3 gånger att få mitt sto dräktigt med Cristallo I som Ludger Beerbaum äger, men det ville sig inte! :cry: Därför har jag nu bytt till Diero Lux. Är det någon här som har seminerat med honom? Eller klart det är men jag undrar om det tog sig lätt? Hon har blivit seminerad idag och det är vår sista chans, har en stor klump i min magen!!! :crazy:

Hej. Är i precis samma sits som dig. 3 försök med Luxus tog sig ej så försöker nu med Diero på ett sista försök. Håller tummarna för oss bägge!! :bump:

Tack! Håller oxå tummarna för oss bägge! :D :up: Är det ingen som betäckt tidigare som kan svara på detta inlägg!?? :angel:

Åh.... det blev ingen bebis! :cry: Så oerhört ledsen! Vårt bästa sto... efter Kannan-Nimmerdor-Lord.. Ja ni fattar ju själva!!!!!! Hon tog sig på andra försöket med Cristallo men då blev det tvillingar som hon sedan stötte ut och efter det kom hon aldrig i balans igen! Vet att det är en del av spelets regler MEN det känns så tråkigt när det händer..... Min fina drottning!!!! :love:

Åh.... det blev ingen bebis! :cry: Så oerhört ledsen! Vårt bästa sto... efter Kannan-Nimmerdor-Lord.. Ja ni fattar ju själva!!!!!! Hon tog sig på andra försöket med Cristallo men då blev det tvillingar som hon sedan stötte ut och efter det kom hon aldrig i balans igen! Vet att det är en del av spelets regler MEN det känns så tråkigt när det händer..... Min fina drottning!!!! :love:

Beklagar.. :(

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877
Relationer Ska ta det från början. Efter årsskiftet så träffade jag en kille, vi dejtade i ca 2 månader. Plötsligt en dag säger han att hans gamla...
2
Svar
26
· Visningar
8 374
Senast: Kiwifrukt
·
Övr. Barn Min son är diagnostiserad med asperger samt selektiv mutism, högfungerande och väldigt intelligent. Kommer troligen blir lite rörigt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 066
Avel Jag är inte ute efter att smutskasta någon med denna tråd, och kommer därför inte att nämna några namn på varken hingst eller ägare. Det...
2
Svar
32
· Visningar
4 925
Senast: JSH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar