Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad fasen! Jag tror ni behöver den traditionella földansen.Morgon dag 341 - ingen bebe
Men vad fasen! Jag tror ni behöver den traditionella földansen.
Sådärja, varsågod
Haha känner detsamma, man väntar och väntar .. Majlis har två månader och 13 dagar kvar tills hon gått 335 dygn Funderar på namn så längeDet känns som en evighet kvar innan det är dags här, speciellt nu när det börjar trilla in gulliga fölbilder både här och på fejan
243 dagar här, är det dags att börja räkna ner snart tro...? Har iaf kommit in på 2-siffrigt!
Visa bifogad fil 66377
Kanske en grimma för shettis föl/mini shettisar? Dör söthetsdöden varje gång jag ser såna små grimmorna i ”min” hästaffärMin B-ponny är på dygn 273 idag. Dagens stora fundering är vad jag ska köpa för fölgrimma Kan det funka med en sån som är ställbar vid nos, käke och nacke eller kommer den ändå bli för stor?
Min lilla runda
Visa bifogad fil 66406
Får gå in och kolla om det finns några i hästaffären här. Har bara kollat lite på nätet. Barnen har krav på att den ska vara turkos För att begränsa urvalet lite. Men blå funkar säkert det medKanske en grimma för shettis föl/mini shettisar? Dör söthetsdöden varje gång jag ser såna små grimmorna i ”min” hästaffär
Ponnypop brukar ha saker i små strl. Har för mig jag har sett en turkos eller ljusblå grimma där när jag letade rosa fluff.Får gå in och kolla om det finns några i hästaffären här. Har bara kollat lite på nätet. Barnen har krav på att den ska vara turkos För att begränsa urvalet lite. Men blå funkar säkert det med
Får gå in och kolla om det finns några i hästaffären här. Har bara kollat lite på nätet. Barnen har krav på att den ska vara turkos För att begränsa urvalet lite. Men blå funkar säkert det med
Dem har en ljusblå där som skulle funka. Måste dock hitta på mer att köpa om jag ska beställa därifrån så jag kommer upp i minsta ordervärdePonnypop brukar ha saker i små strl. Har för mig jag har sett en turkos eller ljusblå grimma där när jag letade rosa fluff.
Hittade också där, tänkte köpa två men samma problem för mig.Dem har en ljusblå där som skulle funka. Måste dock hitta på mer att köpa om jag ska beställa därifrån så jag kommer upp i minsta ordervärde
https://www.ridersport.se/images/zoom/grimma-stenar-shetland-turkos2-kallquist-ridersport.jpg Här finns de i turkos både i mini och shetlandMin B-ponny är på dygn 273 idag. Dagens stora fundering är vad jag ska köpa för fölgrimma Kan det funka med en sån som är ställbar vid nos, käke och nacke eller kommer den ändå bli för stor?
Min lilla runda