Hm, mina ska ha vaccin senast 5/5, Q är beräknad 26/4, hur skulle ni lägga upp det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1 månad innan bör du vaccinera dräktiga stoet.Hm, mina ska ha vaccin senast 5/5, Q är beräknad 26/4, hur skulle ni lägga upp det?
Är det hennes första föl? Vet förstföderskor som knappt har sett dräktiga ut alls men i högsta grad varit det
Olivia hade droppar på juvret imorse! Dygn 320.
Åh vad spännande! Undrar vem som blir först ut i tråden!Olivia hade droppar på juvret imorse! Dygn 320.
Förmodligen någon som ligger långt efter minÅh vad spännande! Undrar vem som blir först ut i tråden!
Förmodligen någon som ligger långt efter min
Inte vad jag kan se. Men jag har ju bara* live streamVisar hon något att det kan vara på g?
Visst hade vi någon stackare här vars sto fölade på 360 eller något sådant?!
Ja, det vill jag också minnasVisar hon något att det kan vara på g?
Jag tror @eventingmania !Åh vad spännande! Undrar vem som blir först ut i tråden!
dygn 363Visar hon något att det kan vara på g?
Kanske det blir den första dåSnart på g här med första hoppas jag. Nästan helt släppta bäckenband och överfullt juver. Detta stoet följer alltid samma tidslinje så ooooom hon inte får för sig att göra annorlunda tex pga vädret eller ngt så gissar jag att hon kommer föla på onsdagkväll!
Kanske! Hon brukar föla på nästan exakt datum +-1 dag typ 339-340 eller 341. Hon har fått 8 föl och aldrig avvikit men det skulle väl vara typiskt om hon gör det i år bara för att jag tänker att hon är den lättaKanske det blir den första då