Så spännande!Idag är vi på 330 dagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så spännande!Idag är vi på 330 dagar
Spännande!Idag är vi på 330 dagar
Nej hon är inte tidigVisa bifogad fil 65913
Min lilla lurviga börjar sätta lite juver nu och det är så gulligt vi har 24 dagar kvar, så hon är väl inte oroväckande tidig ni som haft föl tidigare?
Vad är det för pappa? Har för mig att ditt sto är en lite ovanlig ras?Visa bifogad fil 65913
Min lilla lurviga börjar sätta lite juver nu och det är så gulligt vi har 24 dagar kvar, så hon är väl inte oroväckande tidig ni som haft föl tidigare?
Värsta som finns att väntaDag 332, ingen bebe.Tålamod är en dygd jag icke besitter
Med de stängda gränserna de senaste sex månaderna känner jag att det nu kommer bli långa minuter, timmar å dagar innan rapporterna å bilderna kommer. Vi kan ju inte ens åka ditVärsta som finns att vänta
Du gör mig inte besviken, kul med korsning! Vad är pappan för ras?@Nepenthe Får göra dig besviken, mitt sto är en korsning där friesern är tydligast, fölet blir också en oäkting
Va roligt@Nepenthe för att hon ser ut såhär jag har betäckt med fullblod för att få en större, lite nättare avkomma
Visa bifogad fil 65952