Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört att klyx kan bli för kraftigt och att microlax rekommenderas av den enkla anledningen.Appråpå det, vissa köper klyx andra microlax.. Spelar det någon roll?
Eller har dom bytt namn?
Tror dom flesta av oss andra antingen har en nattlampa eller så släcker vi inte och blir det skarpt läge så tänder man i alla fall,det värsta som kan hända är att hästarna tror dom ska få mat.Kan vara på g för min nu!
Stör man inte om man tänder i stallet osv??
Tycker det har vuxit ytterligare. Vad tycker ni?
Juvret på dina bilder tycker jag ser mer färdigt ut om man bortser från spenarna.Då är det ett tag kvar för min också Här kommer dagsfärska juver bilder, dag 344..
Visst är våra lika långt gågna @Ardennern
Underifrån
Bakom
Det här är ju på en shettis
Och att hon hade en tempsänkning igår resulterade ju inte i något föl :P Attans..
Tala om att man är otålig nu :P
Hon lurades.. Hon har varit väldigt orolig, gått omkring, skrapar med framhoven, bäddar, la sig ner helt på sidan och flåsade flera gånger. Bet sig i magen och var väldigt irriterand. När jag kollade juvret vid kl 1 så hade hon har mjölk ut i spenarna.. Kissade många gånger.
Nu äter hon gräs, men är fortfarande lite orolig, går mer än vanligt och lyfter på svansen
[/URL][/IMG]
Woohoo!!! Två att hålla tummarna för nu Följer med spänning hur det går så håll oss uppdaterade Hoppas fölet är ute då din sambo hunnit hem från tävlingenDet droppar vit mjölk!Så nu hoppas jag hon klämmer ut det snart så råmjölken inte blir kass!
Haha ja det hade varit kul om drt stod ett föl i boxen när han kom hem.Woohoo!!! Två att hålla tummarna för nu Följer med spänning hur det går så håll oss uppdaterade Hoppas fölet är ute då din sambo hunnit hem från tävlingen
Det är fortfarande långt ifrån klart - min ser betydligt mer klar ut men jag räknar med minst en vecka till.
Spenarna ska stå åt varsitt håll som strutar och om du kollar bakifrån så ska det inte synas någon skåra.
Här är en bild på ett juver som är nästan fullt - ungen kom 5 dagar senare. Ett förstagångssto
Då är det ett tag kvar för min också Här kommer dagsfärska juver bilder, dag 344..
Visst är våra lika långt gågna @Ardennern
Underifrån
Bakom
Det här är ju på en shettis
Och att hon hade en tempsänkning igår resulterade ju inte i något föl :P Attans..
Tala om att man är otålig nu :P
Det droppar vit mjölk!Så nu hoppas jag hon klämmer ut det snart så råmjölken inte blir kass!
Ja det var stor skillnad! Händer det att dom kan gå "för länge"? Hon är på dygn 343.