Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du måste först ladda upp bilden på ett webalbum, det går inte att ladda upp direkt.
Har hon mjölk också? Tror "tyvärr" hon fölar närmsta dygnet
Dag 339 Ikväll hade bäckenbanden släppt då det är min första egna fölning så har jag tänkt att 'hur ska jag kunna se när det händer' men då jag tog in hästarna och gjorde kvällens genomgång så var det vääääldigt tydligt
Hur långt bort brukar det vara att de fölar efter att de släppt?
Hade gärna också sett en bild på helt släppta svårt att avgöra.. Försöker förstå mig på hur jag ska ladda upp foton men vill inte fungera. ..
Kvällen här verkar då lugn, vakar genom babyvakt kameran o nu står hon lugnt och tuggar hö,.. Legat ner o rört sig runt tidigare ikväll....
Har två föl av henne sen tidigare (ej egen uppfödning) men ena fyllde fyra i fredags och andra ett (igår) söndag, så bara för att så gissar jag föl på tisdag
Hade gärna också sett en bild på helt släppta svårt att avgöra.. Försöker förstå mig på hur jag ska ladda upp foton men vill inte fungera. ..
Kvällen här verkar då lugn, vakar genom babyvakt kameran o nu står hon lugnt och tuggar hö,.. Legat ner o rört sig runt tidigare ikväll....
Har två föl av henne sen tidigare (ej egen uppfödning) men ena fyllde fyra i fredags och andra ett (igår) söndag, så bara för att så gissar jag föl på tisdag