Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väljer min att gå så länge så tror jag att jag bokar tid för kejsarsnitt, eller hotar med ett. Det ska förhoppningsvis sätta fart på damen.
Spännande! Håller tummarna!
Mjölken är vit!
Vet kommer ut ikväll om det inte hänt något under dagen.
Mjölken är vit!
Vet kommer ut ikväll om det inte hänt något under dagen.
Varenda litet tecken har försvunnit på bägge stona nu så på måndag vet jag vem som ringer Helsingborg... Hoppas på iaf en midsommarfölis här i tråden
Men gode tid... Finns det verkligen nån som skulle kunna tro att jag menar allvar?Nu vet ju jag att du skojar, men med avseende på att det finns en massa orutinerade människor som faktiskt kan tro att du menar allvar - så vill jag bara kommentera att kejsasnitt på häst är *verkligen* inget att rekommendera.
Men gode tid... Finns det verkligen nån som skulle kunna tro att jag menar allvar?
Hur går det, hänt något mer sen sista statusen?
Bakbenen är fulla utav mjölk som rinner. Nog tusan ska det väl hända ikväll el inatt.
Två föl på samma kväll här i tråden, så roligt, det var väl på tiden efter den långa väntan! GrattisIkväll 20.40 på dygn 352 kom äntligen en liten prinsessa!
Uppdatering om förloppet kommer senare, mycket glad matte!