Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar..Tyvärr dödfött stoföl
Hon kniper! Visade lite tecken när vi flyttade om i hagarna förra veckan men sedan dess har det varit lugnt.. Igår började det dock hända lite mer på juver-fronten.@mooony1 hur går det? Blivit något föl?
Usch, lider med dig! Håller tummarna för att det kommer senast imorgon!Dygn 358 här och jag börjar känna mig lurad
Jäkla häst till att knipa alltså, det här är ju helt otroligt fustrerande.. Hade jag inte sett alla monster-sparkar inifrån magen så hade jag nog gett upp för länge sen
Inget föl ännuHur går det @mooony1 , blivit något föl?
Inget föl ännu
Börjar fundera på om hon helt enkelt är felberäknad. Köpte henne dräktig och hon har gått i flock med hingsten sedan koll vid 33 dygn (25 aug) tills dess att jag köpte henne i början på oktober. Så hon kan ju ha kastat och blivit ombetäckt, vilket skulle förklara en hel del (inkl. det faktum att vet. inte "nådde" fölis vid ultraljudet som gjordes ett par månader senare)
Eller så är hon bara jävligt långsam snart uppe i 4 veckor efter BF...
Jadå, det är ingen tvekan om saken. Fölis rör sig ordentligt där inne och mamma har visat tecken på att något är på G men verkar inte riktigt färdig bara.Är du säker på att hon är dräktig nu då?
Jag hade tagit ut en veterinär för att kolla om hon verkligen är dräktig. Fosterrörelser är inget att lita på.