Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt sto är på dygn 285 idag. Väntar så på vad det finns där inne. Stoet har blivit så tillgiven och kommer fram i hagen och vill ha lite klappar. Innan hon var dräktig gick det inte att komma nära henne i hagen. då gick hon iväg.
Det här med fosterrörelser, ser ni mycket av det? Alltså de här två kommande fölen är helvilda i magarna, hela magen hoppar och gungar och far åt alla möjliga håll, det är nog rekord här tror jag. Vissa dräktigheter har man ju inte sett något alls?
Funderar på om det har något med hingst/stoföl att göra, vad har ni för erfarenheter?
STORT GRATTIS!!!!! :-) Vem blir nästa????Alla földanser funkade
Stoet lurade oss alla med att knipa och vara lugn, ingen vit mjölk, inga vaxproppar, åt sin mat i godan ro.
Hon fes ut en stor flicka i morse (var inte torr när jag gick upp kl 6) och har inte ens löst ut larmet! Alla har missat det trots kamera och larm..
Men allt hade gått bra tydligen, lillan stod upp och siade och hade bajsat när jag kom ner
Bilder finns här http://i1138.photobucket.com/albums...D-8940-4988-987B-1BBCF7068813_zpsdhnqbape.jpg