Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
UPPDATERING
Sto nr 1 e. Bellini-Donauwind-Herzbube. Seminerad med Quaterback, DRÄKTIG
Sto nr 2 e. San Quintero-Granit-Pontus. Seminerad med Quaterback, DRÄKTIG, men med tvillingar, klämd 2 ggr, slutgiltiga kollen på måndag.
Sto nr 3 e. Dardel-Lester-Herkules. Seminerad med Damsey, koll den 30/6
Sto nr 4 e. Nocturne-Chagall-Unesco. Seminerad idag med Damsey, hoppas hon släpper ägget här nu i dagarna pga den dumma midsommar som kanske förstör för mig när jag inte kan få nåt skick igen förens på tisdag.
aaa ja har fortfarande inte bestämt mig... de står mellan Friendship, Bocelli, Highcrusier, Higlander. Stoet är e. Milan- Galvano Inga exteriöra avvikelser, tre bra gångarter, bra temperament.
Några tips?
Vad har ni betäckt med i år? Eller vad ska ni betäcka med?
Mitt Bellini sto är nu iväg och betäcks med Cairo e.Cortez.
Och Roderick stoet åker till Uskudar om en vecka.
Vad tror ni om detta? O vad har ni själv valt? Vad är syftet med era fölisar?![]()
jag har en Corlensky G bebis som jag är supernöjd medhon har ett underbart temperament, lite jävlar anamma i henne dock - men det kommer nog från mamman.. Hon rör sig jättetrevligt, bra modell, lätt, ädel, vackert huvud, är bara löshoppad någon gång - men hon hoppar bra.. tja allt man kan önska sig! Och sen blir hon skimmel oxå
hade utan tvekan kunna tänka mig att göra ett helsyskon till henne om stoet/mamman fortfarande var i livet
lycka till med ditt sto!
DET gratulerar jag dig verkligen till!