Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bra jobbat :up:

Här äckelsnöar det också, men jag hittade en slatt rött och har tänt en brasa... :d:up:
Min jävla kamin ryker in, så trots massor med ved vill jag inte försöka tända. Skiten har inte varit bra sedan jag lät sätta en huv på skorstenen, jag har aldrig haft några problem med eldningen tidigare! :arghh: :rage:

Jag ska försöka komma ihåg att ringa sotarn i morgon. :(

Jag har just bytt försäkringsbolag och fått ner premien till nästan hälften. :)
Dessutom med 2000 mil längre makinskadeskydd.
Hoppas det inte är ett bolag som börjar på V och slutar på a. Det bolaget jag tänker på gör mig urarg :rage:

Men snälla, granar är inte Contorta, det är tallar! Det jag menade var att det är illa nog om man är en tall och är man dessutom Contorta är det helt kört!

Jag utgår ifrån att du är en Picea abies, kanske tom släkt med http://sv.wikipedia.org/wiki/Old_Tjikko :) :up:

*japp, har lärt mig en drös latinska namn av intresse vilket tog mig igenom botaniken på universitet och jag knatar ju i skogen ofta :o*
Vargen gillar att gömma sig bland contorta...

Jag höll på att krocka idag. Ett pucko som missat en avfart tyckte det var en bra ide att stanna och backa tillbaka, på 100 väg!
Det är i och för sig tvåfiligt men solen låg på i backspeglarna så jag såg ju inte om det låg nån bakom i den andra filen.

Men för i helvete :rage: nu räcker det!

Folk tänker inte längre än till sin egen bil... :rage: Skönt att det gick bra för dig i alla fall! :love:
Här äckel snöar det... :arghh: Men vi lyckades åtminstone få iväg en full caddy med skräp till returen! Det är skönt att städa källare men jag skulle önska att grejerna bara gick upp i rök när jag hade bestämt mig för att de ska slängas, så mycket enklare! :idea: Men det ska bli skönt när det blir klart och vi får lite ordning i källaren och förhoppningsvis även lite ordning i själva huset... Men det är nog önsketänkande... :meh:

Ni har mina sympatier, jag har precis kört en Caddy hem :yuck: :yuck: :yuck: :rage: :yuck: :wtf:

Vet ni vad, jag är inte helt nykter (2 cider) och jag lever. Jag var i en bilolycka i lördags, jobbade igår, har jobbat idag (bla skoter upp till ett borrhål) och har kört hem från Östersund till Svärdsjö i halv snöstorm (i en j-la Caddy) i nollgradig temp, dvs jag väntade på att det skulle börja regna och göra det hela riktigt intressant.

Jag kan inte vara ledig imorgon som jag tänkt. En person har satt oss i skiten för att denne är sur (en man kan jag tillägga). Jag vägrar låta det hindra oss. Det betyder att jag jobbar imorgon. Efter allt som hänt VÄGRAR jag snubbla på sista steget (plus fan ta vissa personer).

Jag är en hästtjej, vi ger oss inte.

Ni har mina sympatier, jag har precis kört en Caddy hem :yuck: :yuck: :yuck: :rage: :yuck: :wtf:

Vet ni vad, jag är inte helt nykter (2 cider) och jag lever. Jag var i en bilolycka i lördags, jobbade igår, har jobbat idag (bla skoter upp till ett borrhål) och har kört hem från Östersund till Svärdsjö i halv snöstorm (i en j-la Caddy) i nollgradig temp, dvs jag väntade på att det skulle börja regna och göra det hela riktigt intressant.

Jag kan inte vara ledig imorgon som jag tänkt. En person har satt oss i skiten för att denne är sur (en man kan jag tillägga). Jag vägrar låta det hindra oss. Det betyder att jag jobbar imorgon. Efter allt som hänt VÄGRAR jag snubbla på sista steget (plus fan ta vissa personer).

Det räckte med att du skrev att någon satt er i skiten pga surt humör, vi kunde gissa resten. ;)

Ja' ä int' bitter ja' it' :D

Å ja' ä int' nykter heller, me' rätta :p

Plus att jag får en borrare imorgon :love: då kommer jag nog att grina lite :(
Det är ok att grina, det gjorde jag med när jag fick lite TLC efter olyckan. Först så ruskade jag av mig det, men när frågan var om han skulle komma förbi och jag snabbt tänkt på det och sa ja så brast det för mig. Vi hade precis träffats och det var skönt att få en famn att krypa upp i. :love:

Hästtjejer is da shit...
Denna tråden kommer nog låsas snart..kan vi inte döpa nästa tråd till det? Hästtjer is da shit?
Pegasus- inte tar du illa upp?

När jag skrev pegasus ändrar telefonen till orgasm...:laugh: :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 701
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
479
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
9 590
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar