stjarnhimmel
Trådstartare
Hmm, betyder det att grannen är oskuld?
Intressant. oskuld som varit gravid. är det gud som varit framme även där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, betyder det att grannen är oskuld?
Insemination är kanske enklare?Intressant. oskuld som varit gravid. är det gud som varit framme även där?
Insemination är kanske enklare?
Är det värt att låta bli sex för att få en enhörning ?
Är de värda det?
MYCKET bra frågeställning!
Är du arg för att du såg den, för att den hade rosa horn(hur den nu kunde ha rosa horn, ett rosa horn möjligen, men plural?), eller för att den stog bakom grannens garage? Har du mens? PMS? FTW? Saknar ett lila horn?en enhörning med rosa horn. stod bakom grannens garage.
Ytterligare en anledning till varför jag älskar att jobba hemifrån!Jag har varit på toajakt på jobbet. Irrterande när alla har lämnas i så dåligt skick att man inte ens vill gå in. så jag fick gå två våningar upp.
Fy, jag fattar inte hur man vara så hänsynslös när det är gemensamma toaletter. Vill man slänga papper på golvet, kissa på ringen och/eller bredvid toaletten och inte bryr sig om det är spolat eller är bajsränder, jobba hemifrån!Jag har varit på toajakt på jobbet. Irrterande när alla har lämnas i så dåligt skick att man inte ens vill gå in. så jag fick gå två våningar upp.
Fy, jag fattar inte hur man vara så hänsynslös när det är gemensamma toaletter. Vill man slänga papper på golvet, kissa på ringen och/eller bredvid toaletten och inte bryr sig om det är spolat eller är bajsränder, jobba hemifrån!
Andra som lämnar rent och snyggt efter sig, inte slänger papper på golvet och tvättar händerna efter avslutat besök kan jobba med andra människor.
Försöker du påstå att jag slänger papper på golvet , kissar på ringen och inte bryr mig om att spola?Fy, jag fattar inte hur man vara så hänsynslös när det är gemensamma toaletter. Vill man slänga papper på golvet, kissa på ringen och/eller bredvid toaletten och inte bryr sig om det är spolat eller är bajsränder, jobba hemifrån!
Andra som lämnar rent och snyggt efter sig, inte slänger papper på golvet och tvättar händerna efter avslutat besök kan jobba med andra människor.
Nä, jag lyckas låta bli allt det där och ändå jobba hemifrån idag.Försöker du påstå att jag slänger papper på golvet , kissar på ringen och inte bryr mig om att spola?
Du vet om att huven måste vara lite kupad va?! Inte platt...Min jävla kamin ryker in, så trots massor med ved vill jag inte försöka tända. Skiten har inte varit bra sedan jag lät sätta en huv på skorstenen, jag har aldrig haft några problem med eldningen tidigare!
Jag ska försöka komma ihåg att ringa sotarn i morgon.
Du vet om att huven måste vara lite kupad va?! Inte platt...
Vargen är inte vegan...nja... men det blir väl fel i naturen om ett djurslag blir för många? om de inte har några naturliga fiender?
Du menar att vargar äter enhörningar? Är det vargens fel att enhörningarna är så svåra att hitta idag?Vargen är inte vegan...
Fast vi har legat lite på latsidan på sistone så kanske två dygn...tvåtusen så vi har något dygn kvar...
Då vore vi körda för flera trådar sedan... Hur många uppföljningar/fortsättningstrådar på samma ämne får det finnas, Ärevördiga Moderullan & @Snurrfian?Det vore roligare om den stängdes vid X antal enhörningar.
Men vad är drakarna om inte naturliga fiender? De fajtas ju om jungfrurna... Som börjar bli färre för varje år.nja... men det blir väl fel i naturen om ett djurslag blir för många? om de inte har några naturliga fiender?
Eller enhörningen? Enligt en bok jag läste så är det, som jag nämnt tidigare (några trådar bort), ok att ha sex med en enhörning eftersom en enhörning, rent praktiskt sett, personifierar oskuld. Sedan huruvida man vill ha sex med en enhörning, och vad lokala lagstiftningar säger om det, är en annan femma.Intressant. oskuld som varit gravid. är det gud som varit framme även där?
Svärmor har varit på akuten idag, jag misstänker magsår på henne men det gör visst inte vårdpersonalen utan de hade tagit lite prover och nu var hon på väg hem igen... Hon är dement och det var en ur personalen som följde med henne men de är övertygade om att det är en njursten, jag är rädd att det både är en njursten och magsår men att svärmor blandar och ger sina symtom så de bara tror att det är ett problem.Blä, min 90 åriga farmor har blivit akut opererad idag, blödande magsår och hål i tolvfingertarmen. De fick öppna ett stort snitt. Hon har vaknat och är ok så här långt, men det är en stor op även för en ung person så det är inget självklart att de ska gå bra
Tuffa Ångermanländska tanter gnälle inte i första taget. Hon hade mått lite illa är det enda hon klagat på.
Skämskudde...Du menar att vargar äter enhörningar? Är det vargens fel att enhörningarna är så svåra att hitta idag?