Snurrfian
Moderator
Det hoppas jag verkligen!! Och våga inte gå över till att äta drakar också!!Skämskudde...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hoppas jag verkligen!! Och våga inte gå över till att äta drakar också!!Skämskudde...
Och i min trollbok dödade en av huvudpersonenerna just en lämmelvätte! (Det är en lång bok och jag lyssnar bara på hemvägen från jobbet)Det hoppas jag verkligen!! Och våga inte gå över till att äta drakar också!!
Vad är en lämmelvätte? Lymlar känner jag till, och lämlar och vättar, men har de roat sig med bus(k)avel?Och i min trollbok dödade en av huvudpersonenerna just en lämmelvätte! (Det är en lång bok och jag lyssnar bara på hemvägen från jobbet)
Skämskudde...
Tror det är jungfruarna som strukit på foten, enhörningarna hade ju ökat?Har du ätit upp enhörningarna?
Försvinn ur min tråd ..
Det finns tydligen vättar av olika sort. De kallas även skrymt. Det finns näbbmöss och harar som exempel.Vad är en lämmelvätte? Lymlar känner jag till, och lämlar och vättar, men har de roat sig med bus(k)avel?
Det hoppas jag verkligen!! Och våga inte gå över till att äta drakar också!!
Vargars existens och matvanor är alltid kontroversielltHar du ätit upp enhörningarna?
Försvinn ur min tråd ..
Men skrymt, näbbmöss och harar är ju inte lämmelvättar. Är de en korsning med fjäll- eller skogslämmel?Det finns tydligen vättar av olika sort. De kallas även skrymt. Det finns näbbmöss och harar som exempel.
Verkar vara en väldig buskavel i skaulofjällen.
Oklart. De kan gå in och gräva i hjärnan på folk. Otäcka saker de där lämmelvättarna.Men skrymt, näbbmöss och harar är ju inte lämmelvättar. Är de en korsning med fjäll- eller skogslämmel?
Fler än noll, färre än för många...Då vore vi körda för flera trådar sedan... Hur många uppföljningar/fortsättningstrådar på samma ämne får det finnas, Ärevördiga Moderullan & @Snurrfian?
Min inre journalist rynkar på näsan åt oklara svar. Min inre bohem gör tummen upp följt av peace-tecknet. Båda blänger surt på varann. En vågs dilemma.Fler än noll, färre än för många...
Prosit!Skyller på den sista dosen Mirtazapin
Min inre journalist rynkar på näsan åt oklara svar. Min inre bohem gör tummen upp följt av peace-tecknet. Båda blänger surt på varann. En vågs dilemma.
Men svar med tolkningsutrymme är bra, blir nog kompromissen av min något poetiska förklaring av vågars mentalitet till slut... Och ja, jag vet inte ens själv vad jag skriver just nu. Skyller på den sista dosen Mirtazapin
Prosit!
Du menar väl marsipan?
Jag tror hon menar marsipansvin. De är släkt med vildsvinen har jag hört...
Dom springer väl mest kring utmed 26:an tror jag, har för mig jag sett några då jag körde åt TransWest på Oslo
Jamen då får väl Vargen börja äta snabbmakaroner och stekt falukorv som alla andra då...Vargars existens och matvanor är alltid kontroversiellt
Då så - klockrentFler än noll, färre än för många...