stjarnhimmel
Trådstartare
Idag blev det ingen toajakt.
Duktiga människor som inte skräpat ner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kanske läser tråden?Idag blev det ingen toajakt.
Behöver vi oroa oss för det att människor läser tråden menar jag... det här är ju en djurtrådDe kanske läser tråden?
Vi har ju sett att andra trådar lästs och hamnat i medier?Behöver vi oroa oss för det att människor läser tråden menar jag... det här är ju en djurtråd
Vi har ju sett att andra trådar lästs och hamnat i medier?
Skogens skafferi bjuder inte på kolhydrater, mest rawfood....Jamen då får väl Vargen börja äta snabbmakaroner och stekt falukorv som alla andra då...
Skogens skafferi bjuder inte på kolhydrater, mest rawfood....
Hej @JanniceHej alla glada drakar, demoner och enhörningar!
Har ju inte vart med på ett tag vilket betyder att det är läääänge sen ni fick "Dagens Selfie" av mig, så här kommer en:
AJ AJ AJ Det är verkligen inte bra... Hann du köra med den också?`Tankat bensin i min dieselbil.
Bara för att jag var tankspridd.
Tankat bensin i min dieselbil.
Bara för att jag var tankspridd.
Hej @Jannice förresten! Du lika snygg som alltid ser jag!
Var har du hållit hus då när du inte har varit här och lekt med oss?Heeeej heeeej! Visst är jag!
Hann köra en liten bit. När den började hacka fick jag en uppenbarelse.AJ AJ AJ Det är verkligen inte bra... Hann du köra med den också?`
Aj då... Hoppas att det löser sig smidigt... Men jag har för mig att det kräver total sanering av hela motorn...Hann köra en liten bit. När den började hacka fick jag en uppenbarelse.