Snurrfian
Moderator
@athena_arabians du har bara en timme till mig om det skulle krisa, huliganen är kanske lite väl förtjust i dina kissar... Men det löser vi på något sätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, tar tillbaka lite av min galla, det är oljud vid altanen = jag har förmodligen en rörmokare här. Kissarna upptäckte honom, jag har vaktkissar!
Hursomhelst, vattenledningarna borde ändå har säkrats innan jul eftersom prognosen sa att det skulle bli kallt. Det hanns inte med eftersom de skulle göra färdigt ett badrum innan jul Har man inte folk eller material (de har tydligen brist på termoledningar) ska man inte ta åt sig jobbet!
Får jag en faktura på eländet som varit nu kommer jag att bestrida så det stänker om det.
Säkert bara ett rörtrikåtroll som väsnas, eller en trekårre
Jag sa ju det. Den här paddan har en något skev vokabulär... Förstår inte hur det är möjligt, jag som är en sådan språkfascist. Men det är nog straffet för den där skolavslutningsrepetitionen i nian när jag svor mig igenom hela kyrkan och sedan fritt delade ut öronproppar efter att ha hört femmornas kör repetera Wind of Change...
Sen tror jag det lille fanskapet försöker säga mig något. Den leder in mig på massa felklickningar som har med barn att göra...
NÄ det är inte synd om han alls - så det så!!Nu är jag kissnödig också men har inget vatten, det är avstängt för att han kopplar nya ledningar (de tidigare är bottenfrusna ).
Seriöst, jag tycker lite synd om honom. Fast hade de gjort jobbet innan jul hade det här som sagt inte behövts.
NÄ det är inte synd om han alls - så det så!!
Det kallas taskig planering och skyll-sig-själv-övning...
Behöver du vatten för att kasta vatten . Gå ut till en tall... akta're för granar bara så att det inte är @Barret
Om du ska kasta vatten
i mörka natten
sikta på björken eller eken
Rena rama barnleken
om du inte prickar @Barret
då kan det bli rena virrvarret
Hm, kan inte förstå varför, min Firefox hittade bara sånt här.Note to self: Googla INTE plumber unicorn!
*och ja, det finns en firma i UK som heter Unicorn Plumbing *
Hm, kan inte förstå varför, min Firefox hittade bara sånt här.
Vad hittar din då?Inte min!
Vad hittar din då?
Oh my GOD!!! Det gjorde jag ju...Antagligen har de som programmerat chipet missat att prickikorvar (och andra fyrfotingar) faktiskt är BARN. Skämmas skulle dom, så det så
(dessutom glömde språkfacicten regel nr 3 rörande stora bokstäver (se det understrukna i det rosa fältet))
You're on fire...Om du ska kasta vatten
i mörka natten
sikta på björken eller eken
Rena rama barnleken
om du inte prickar @Barret
då kan det bli rena virrvarret
Och vad säger att Unicorn Plumbing inte hör till vuxenkategorin också?Varierande varianter av vuxenmaterial (och loggan för Unicorn Plumbing).
Tur att vi äntligen enats om att jag är en gran iaf (vore hemskt att bli misstagen för en sån där tall
Och vad säger att Unicorn Plumbing inte hör till vuxenkategorin också?
Jag vågade inte gå in på deras hemsida
Nu ska inte du vara sån! Det är härligt med snö, även om det är en aning för kallt, jag vill ut och jaga men det här föret är lite för hårt på huliganens tassar så vi får låta bli...Nu tycker jag att det är dax för politikerna att lagstifta mot temperaturer lägre än +12 och snö, man fryser ju näsan av sig om man går ut