Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag hade inte blivit förvånad om det var så. Funderar på om jag ska orka ifrågasätta eller inteJag menar att samtliga individer med trång platt nos HAR andningsbesvär. Oavsett vad ägarna säger. Den här ägaren du menar @Millicent kanske är en av dessa som envist hävdar att deras plattnos minsann inte har problem alls.
Jag orkar i allmänhet inte ta såna diskussioner om det inte rör folk som är väldigt närstående, tex sambo, föräldrar osv. Det är väldigt svårt att ta en sån diskussion på ett sätt som gör att personen inte går i försvarsställning och börjar tjafsa.Ja jag hade inte blivit förvånad om det var så. Funderar på om jag ska orka ifrågasätta eller inte
Jag har läst utdrag ur en undersökning som visade att 92% av mopsarna och 89% av de franska bulldogarna har BOAS, så ja, du har nog rätt i att "alla" trubbnosar har problem. Sedan finns det kanske både raser och individer som är lite mindre trubbnästa och därmed kanske har mindre framträdande problem, men att ägna sig åt konditionsträning med de raserna känns högst tveksamt!Jag menar att samtliga individer med trång platt nos HAR andningsbesvär. Oavsett vad ägarna säger. Den här ägaren du menar @Millicent kanske är en av dessa som envist hävdar att deras plattnos minsann inte har problem alls.
Jag har läst utdrag ur en undersökning som visade att 92% av mopsarna och 89% av de franska bulldogarna har BOAS, så ja, du har nog rätt i att "alla" trubbnosar har problem. Sedan finns det kanske både raser och individer som är lite mindre trubbnästa och därmed kanske har mindre framträdande problem, men att ägna sig åt konditionsträning med de raserna känns högst tveksamt!
Ser inte problemet med hundens fysik?Precis, den är der
Förutom att han inte kan andas? Han är så undernärd så tom vetten har förklarat att han måste få annan/mera matSer inte problemet med hundens fysik?
Hunden är ju knappast undernärd.. skulle kunna få Ammo I samma hull utan att dra in på matenFörutom att han inte kan andas? Han är så undernärd så tom vetten har förklarat att han måste få annan/mera mat
du har inte sett den från början,den har sett ut som en indisk kossa innanHunden är ju knappast undernärd.. skulle kunna få Ammo I samma hull utan att dra in på maten
Beroende på hur man tränat den så är det väl inte säkert att den mår sämre än en annan fralla med samma nos? Den har självklart svårt att andas men jag har svårt att se varför den skulle lida mer än andra plattnosar.
Det är ju svårt att kommentera på eftersom flera av oss just inte sett det. Baserat på bilden som delats skulle i alla fall inte jag bli orolig.du har inte sett den från början,den har sett ut som en indisk kossa innan
Bilden är ju minst ett år gammal. Den har ju i alla fall lyckats bygga jättefina muskler, så nåt har den väl haft att bygga med.Förutom att han inte kan andas? Han är så undernärd så tom vetten har förklarat att han måste få annan/mera mat
Exakt. Det blir inte en massa muskler om hunden är undernärd.Bilden är ju minst ett år gammal. Den har ju i alla fall lyckats bygga jättefina muskler, så nåt har den väl haft att bygga med.
Ja. Jag är faktiskt imponerad. Den är ju snygg och sportig. Kanske gör väldigt gott för andningen med bra hull och utmärkt kondition.Exakt. Det blir inte en massa muskler om hunden är undernärd.
Jag ser ingen bild!! Var finns bilden på hunden?Ser inte problemet med hundens fysik?
Den är borttagen tydligen.Jag ser ingen bild!! Var finns bilden på hunden?