Downs syndrom

Sv: Downs syndrom

Vad fint gjort!
De bruakr vara tuffa rackare måste jag säga, de med downs menar jag :D

/Wingates - som även hon har en lillebror med Downs.

Vilket otroligt fint bildspel! Mkt passande musik och en otroligt härlig lite kille med glimten i ögat! :love:

åhhhhhhh :love: :cry: jag har sommarjobbat med DS-barn för länge sedan och jag älskar dom, en sak dom har gemensamt är att dom sprider verkligen glädje!!! Jättefint bildspel!!!! Snörvel jag började bööööla :love:

det var som att se ett bildspel på min egen lillebror, minerna, intressena, vännerna, framför allt leendet
En hylllning till en underbar Niklas

/Storasyster till en Roland

Jag blir så glad när jag ser sånt här och var tvungen att springa in i brorsans rum och kramas lite. :)

/LUEN som också har en väldigt speciell bror med downs syndrom! :love:

Fint! Jag gillade slutet :"Men min familj kallar mig Niklas":bow:'

/Imrahil, storasyster till en tjej med ds

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Länk till vad som utlöste min fundering: Färre barn med Downs syndrom föds i Sverige och Danmark | Aftonbladet Visst är det härligt med...
2 3
Svar
58
· Visningar
8 543
Senast: Egonson_
·
Övr. Barn Sonen har i alla år kämpat med dåligt självförtroende, blyghet, den sociala biten osv. Vi har läst, funderat, pratat, peppat, köpt hem...
2
Svar
21
· Visningar
2 212
Senast: Snurrfian
·
Äldre Hej! Jag har ett litet klipp här ifrån en tävling från Lisen bratt, vill ha hjälp med om någon vet vad det är för låt de spelar under...
Svar
2
· Visningar
722

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka