Hur hjälpa sitt barn?

tack för tipset! Ska kolla där!
Jag tycker det är svårt att hitta bra information bara genom att googla, så alla bra tips tages tacksamt emot.
@ameo och @taccotad jag skulle vilja tipsa er om att googla på m som i underbar, mycket bra tips och tänkvärda saker för barn med extra allt. För mig har det varit en väldigt bra sida att följa och få lära mig mer om hur jag ska hantera barn som jag möter i livet.
 
tack för tipset! Ska kolla där!
Jag tycker det är svårt att hitta bra information bara genom att googla, så alla bra tips tages tacksamt emot.
Deras problem är nog ännu större än vad ni har, men jag tycker att mycket av det hon skriver är väldigt tänkvärt, dessutom finns det länkar till flera andra sidor också. Hoppas att ni kan hitta något som kan vara till hjälp för er. :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 611
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 322
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
24
· Visningar
957
Senast: soom
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 608
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp