Hur hjälpa sitt barn?

tack för tipset! Ska kolla där!
Jag tycker det är svårt att hitta bra information bara genom att googla, så alla bra tips tages tacksamt emot.
@ameo och @taccotad jag skulle vilja tipsa er om att googla på m som i underbar, mycket bra tips och tänkvärda saker för barn med extra allt. För mig har det varit en väldigt bra sida att följa och få lära mig mer om hur jag ska hantera barn som jag möter i livet.

tack för tipset! Ska kolla där!
Jag tycker det är svårt att hitta bra information bara genom att googla, så alla bra tips tages tacksamt emot.
Deras problem är nog ännu större än vad ni har, men jag tycker att mycket av det hon skriver är väldigt tänkvärt, dessutom finns det länkar till flera andra sidor också. Hoppas att ni kan hitta något som kan vara till hjälp för er. :D

Liknande trådar

Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
8 471
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 987
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 638
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 055
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?