Downlands Krugerrand welsh sekt B

Asa_S

Trådstartare
Är det någon som har bild på honom och vet "vad han representerar"? Har googlat efter bilder men hittar bara andra Downlandshästar.

Sv: Downlands Krugerrand welsh sekt B

Är det någon som har bild på honom och vet "vad han representerar"? Har googlat efter bilder men hittar bara andra Downlandshästar.

Jag äger en son till honom och på min Blogg finns foto på Krugerrand. Han är mörk fux och dog för ett antal år sedan. Det finn en del verksamma hingstar e. honom samt ganska många ston dåå speciellt i England.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 982
Senast: Cattis_E
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 480
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: Barret
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 546
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka