Klart det är skevt, men det är en verklighet.Med tanke på att USA också har diplomatiska relationer med EU och andra Europeiska länder, så känns det ändå väldigt skevt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart det är skevt, men det är en verklighet.Med tanke på att USA också har diplomatiska relationer med EU och andra Europeiska länder, så känns det ändå väldigt skevt.
Med säkerhetsgarantier, något Trumpen aldrig hade tänkt ge.Jag fick en direkt fråga om jag tycker det är rätt att det tas upp förhandlingar med Putin om fred/eldupphör.
På det svarade jag att Ursula van der Leyen stöder att och flera andra europeiska ledare nu stöder det. Det hittar du lätt om du söker.
"Thus I support President Trump’s initiative for Ukraine for a lasting peace agreement with security guarantees and with a backstop by the US."
Jag kan liksom inte svara på allt möjligt som jag inte skrivit, i inlägg efter inlägg.
Med säkerhetsgarantier, något Trumpen aldrig hade tänkt ge.
Det är hittills bara en ledare i Europa som tycker Trump gjorde bra.
Haha, såklart. De har ju börjat byta ut etablerade medier som får tillgång till pressträffar till mer tveksamma.Journalisten som klagade på Zelenskys klädsel var Brian Glenn, råkar vara tillsammans med Marjorie Taylor Greene.
Aha det var den clownenJournalisten som klagade på Zelenskys klädsel var Brian Glenn, råkar vara tillsammans med Marjorie Taylor Greene.
Genom människor, företag och organisationer i den mån det fungerar utan att administrationen aktivt hindrar det.Hur tänker du att man ska kunna behålla band till någon del av USA utan att stötta administrationen?
Hela Kreml hade nog poppat popcorn (majs odlar de själva så nåt som finns lätt att tillgå) och satt och mös när deras knähund satt i Ovala rummet och gjorde som de kommit överens om, förmodligen med stora leenden på läpparna, när Agent Orange’s ambition att framstå som en ledare helt fallerar. Det var bonus-jackpot på det utfallet.Maria Zacharova,
talesperson för det ryska utrikesdepartementet, har kommenterat händelserna i Vita huset:
“Att Trump och Vance behärskade sig och inte slog den här skitstöveln är mirakulöst”, skriver hon på Telegram.””
Människor håller jag med om. Organisationer, kanske om det inte är finansiellt stöd. Företag nej definitivt inte. Det gäller att hålla varenda möjlig dollar borta från USA för att inte ge administrationen någonting alls vad gäller ekonomisk kraft.Genom människor, företag och organisationer i den mån det fungerar utan att administrationen aktivt hindrar det.
Vi behöver sluta handla med USA. Ju fortare deras ekonomi faller, desto snabbare kommer folkets respons.Genom människor, företag och organisationer i den mån det fungerar utan att administrationen aktivt hindrar det.