Jag har redan svarat tidigare att jag tycker att det är lämpligt att rapportera och kommentera ATT det hänt, men inte fortsätta i många varv om att jo, detta måste visst kallas nazism för annars har man inte tagit det på allvar.
Om du inte själv etiketterar eller tycker att det är viktigt att etikettera så förstår jag faktiskt inte varför du kommer med invändningar mot mina inlägg, när det är precis det jag skriver - jag ber om "tillåtelse" från andra Musk-motståndare att förstås och accepteras som Musk-motståndare utan att behöva använda nazist-etiketten utifrån just den handrörelse som inträffade.
Jag tycker (troligtvis) precis lika illa om Musk och hans politik som ni, även om jag inte är så snabb med -ismdefinitionerna. Alla måste inte tycka, tänka och benämna allt på samma sätt - det betydelse inte att man tycker att man ska hålla tyst om själva händelsen som hänt. Jag tycker däremot att man kan tänka till lite innan man kritiserar dem som inte uttrycker sin kritik på samma sätt som en själv.