Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om han redan, tack vare Trump, har med sig putin då?Frågan är väl mer om Vance har karisman att fortsätta trollbinda hela det Republikanerna efter Trump.
Jag säger: nix.
Lägger till: Det är inte lätt att först vara den skällande knähunden, för att plötsligt behöva vara den som skäller själv utan Husse i ryggen.
Att utvidga rösträtten görs med fördel med uppmärksamhetssökande pompa och ståt. Den som vill göra motsatsen får vara lite listigare. Till exempel genom att inte ta bort människors formella rätt att rösta – utan istället fokusera på deras praktiska möjlighet att göra det. Förslagen i SAVE skulle göra det dyrt och väldigt krångligt för många amerikaner att rösta.Förslagen i SAVE skulle göra det dyrt och väldigt krångligt för många amerikaner att rösta.
Att Putin spelat piano bakom Trumps valkampanjer är väl tämligen sannolikt, men det behövs nog mer än ackompanjemang för att få Vance att trollbinda folk.Men om han redan, tack vare Trump, har med sig putin då?
Jag läste på annat håll:Och Vance är fel person att fortsätta trollbinda. För att nån annan ska kunna ta över Trumps fana behövs nån annan kronprins kultiveras.
Definitivt men Vance har karisma som en gråstenVance är läskigare än Trump tycker jag
Tja, han invaderade ju Los Angeles.Det här MÅSTE vara ett falsarium.
(det här ska vara på Truth Social, men jag har inte konto där - och kan därför inte verifiera dess existens.)
Visa bifogad fil 163972
Nja, om de hade velat locka nya väljare så hade de valt Rubio. Vance valdes i medvind, precis efter att Trump blev skjuten. Ivrigt påhejat av Jr.Det fanns ingen tanke med vad Vance skulle göra som president, utan syftet med honom som vicepresident var att motivera flest möjliga människor som inte tänkt rösta på Trump att falla till föga, och faktiskt rösta Trump.
Visst, han har rätt i att det inte finns ett enhetligt budskap från demokraterna om korruption. Men skribenten, som beskriver sig själv som "center right", verkar inte ta i beaktande att det är just det här budskapet som exempelvis Sanders kört med sedan 2016. Och det sitter nog långt inne för någon som Hakeem Jeffries, som stör sig på gräsrotsröster som vill att väljare vill att de gör mer motstånd, och istället åker på möten med silicon valley miljardärer för att se till att få donationer. Det är ju nämligen mycket möjligt att samma miljardärer börjar knorra om de gör verklighet av antikorruptionsbudskapen.Mycket interessant artikel om vad Trump håller på med och hur man skulle kunna fälla honom...
Lite lång, men går även att lyssna på om man föredrar det
Åh, mina favoriterAOC hamnade högst upp med 10%, följt av Kamala Harris på 9% och Bernie Sanders på 8%.
https://edition.cnn.com/2025/03/16/politics/cnn-poll-democrats/index.html
Troligen rejält långt, det är ju vår "gud" USA vi pratar om.Jag undrar hur långt det behöver gå innan de svenska myndigheterna ändrar sina resrekommendationer till USA![]()
Tror jag läste att de kollat hennes telefon, och hittat borttagna bilder som ansågs vara för sympatiskt inställda till Hassan Nasrallah. Vad jag förstår är hon en shiamuslim, och det är ganska naturligt att uppskatta Hezbollah och se honom som en religiös ledare då (de är ju faktiskt ett politiskt parti också), det var fan 1,4 miljoner på hans begravning.