När sådant sker är jag säker på att det inte är ett misstag, någon har gjort det med flit och så säger man "oj, ett misstag" när man får det påpekat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När sådant sker är jag säker på att det inte är ett misstag, någon har gjort det med flit och så säger man "oj, ett misstag" när man får det påpekat!
Danmark, säg nej!!! Eller kasta ägg på honom! "Trump! Tänk snabbt!"USA ber Danmark om hjälp med äggkrisen
Äggbristen har blivit ett hett politiskt ämne i USA. Bristen har fått flera livsmedelsbutiker att sätta maxgränser på hur många ägg en kund får köpa.
Nu har landet bett Danmark om hjälp, rapporterar danska TV 2.
Enligt nyhetskanalen har man ställt frågan till landet om man kan exportera ägg till USA.
Bristen på ägg beror på fågelinfluensan, som lett till att 50 miljoner höns fått avlivas sedan oktober.
Det är inte klart huruvida Danmark kommer att kunna exportera ägg till USA.
Hade bara sett den från Skottland innan, nice!
Det verkar f.ö har fungerat bra att USA talat direkt med Hamas, trots backlash (och personen som gjorde det tvingades sedan bort), för nu ska den kvarvarande levande gisslan som har amerikanskt medborgarskap släppas.
Jag kommenterade alltså bara kring att det uppenbarligen är mer effektivt att förhandla direkt med Hamas. Sedan kan man kanske fråga sig hur seriösa de tror att planerna om östra Afrika är, eftersom de går med på att släppa en amerikan.Ja det är ju bra om även Hamas flyttar till Somalia.