Domarprotokoll?!

F

Fozzie

Kan man skriva ut domarprotokoll någon stans ifrån om man inte använder Equipe? Vi har KM med bara 11 starter och datorn med Equipe på krånglar så vi kommer inte åt det, men måste ju ha domarprotokoll!

Tänkte om man kan skriva ut dem och fylla i namn+klass själv sen?

Annars blir det risigt! :crazy:

Sv: Domarprotokoll?!

Såg nu att SvRF har upphovsrätten. Jaha, hur löser man detta? Kan man göra egna, men det ser ju oproffsigt ut eller?

Sv: Domarprotokoll?!

Säger som LillaGeisha - kan ni inte ladda ner programmet på någon mer dator?

Annars kan jag maila dem till dig om det inte löser sig. Pm:a vilka program du ska ha och din mailadress i så fall.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Shaggy
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 836
Senast: Rosett
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar