Dom stora bindorna?

Sv: Dom stora bindorna?

Dem får man med hem från BB. De flesta behöver extra stora bara några dagar efter förlossningen. Om du måste köpa själv är de som är mest lika BB-bindorna de s.k. inkontinensskydden som finns i vilken affär som helst.

Vilka bindor och vart köper man dom som man behöver efter förlossningen?

Jag tog med mig några hem från förlossningen.. Dom som ser ut som vanliga bindor fast model XXL, inte "blöjorna".. Men jag behövde bara använda nån här hemma sen räckte det med vanliga bindor. Innan förlossningen köpte jag på mig Libresse nattbindor men det räckte gott o väl med vanliga..

Jag behövde megamodellen efter förlossningen så jag tog med några st från BB och köpte sedan de största på apoteket och hade tills jag kunde gå över till vanliga av nattmodell.

Men jag hade en del komplikationer vid förlossningen, har man inte haft det så räcker det säkert med bindor av nattmodell nästan direkt :)

Jag snodde med mig ngr från BB, men dom behövde jag bara första dagen hemma (åkte hem dagen efter förlossningen), sen hade jag nattbindor några dagar och sen vanliga ngr veckor.

Jag snodde med mig dom sexiga man fick på BB:o.
Sorry, men jag hade så väldigt mycket avslag:crazy:.
Sen skaffade jag från Apoteket. Väldigt bra var dom.:)

Köpte de på apoteket, de var skit, kändes ju som att gå med ett badlakan mellan benen! Så jag köpte libress (de e väl deras som är "du ser inte likadan ut fram som bak"?) tunna och jättebekväma.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 719
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 574
Senast: Svartkatt
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 705
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar