D
dashy
i juni månad hämtade jag hem mitt nya stjärnskott. enligt säljaren hade han gått 140hoppningar,tävlat fälttävlan & även gått rätt bra i dressyren. han såldes billigt pga av att han stått i 1,5år pga tvist i domstol med tidigare köpare. jag tog hem hästen, han började beté sig konstigt tillåfrån men jag tänkte väl att han bara hade en dålig dag. nu har jag haft honom i 4månader å fick ett spännande samtal från den tidigare köparen. hästen har fel i båda fram,stora problem med ryggen & även elischia. dom har alltså blåst både mig å den tidigare köparen på en häst som har väldigt ont. hur fan kan man kalla sig hästmänniska om man gör nått sådant?! det undrar jag. när jag fått allting bekräftat kommer jag att berätta säljaren namn & varna, inte för att vara elak så utan mest för att jag tycker så satans synd om hästen/hästarna.
jag har inte betalt hela hästen ännu så logiskt sätt kan jag bara lämna tillbax honom, men det skulle kännas otroligt fel. vad fasiken gör man?! väldigt upprörd dashy..
jag har inte betalt hela hästen ännu så logiskt sätt kan jag bara lämna tillbax honom, men det skulle kännas otroligt fel. vad fasiken gör man?! väldigt upprörd dashy..