Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns inget som löser detta i forumet i dagsläget, jag kan dock ha viss förståelse för att man önskar det.Skulle det gå att göra inställning för, eller finns det redan? Jag skulle vilja kunna välja bort till exempel hästnyheter och dagbok. Som det är nu klickar jag ibland upp trådar så de försvinner från Nytt.
Jag har tittat lite mer på detta. Jag har köpt ett tilläggsprogram som möjligen kan lösa detta.
Jag skulle dock helst se en mer positiv inriktning på de flesta delar där man kan välja prefix.
Att man kan välja vilka prefix man vill se och inte vilka man vill ignorera.
Jag pratar framförallt om att under ett forum kunna välja att visa alla trådar utom ex.vis dagbokstrådar.
Under nytt kanske möjlighet att ignorera är bättre. Det tilläggsprogram jag köpt fungerar dock inte riktigt som jag trodde. Du gör en inställning i din profil som sedan ignorerar alla trådar med det prefixet, tills du möjligen kommer på att titta i profilen igen.
Jag testar programmet på annat ställe, vi får se om jag anser det ok att lägga in här.
Åsikter och synpunkter mottages tacksamt.
Det finns inget som löser detta i forumet i dagsläget, jag kan dock ha viss förståelse för att man önskar det.
Jag förstår inte riktigt varför man inte bara bläddrar förbi trådar i Nytt som man inte är intresserad av, det borde väl kunna finnas en och annan som har samma prefix som man är intresserad av som man inte vill läsa?
När det gäller de du nämner är risken kanske inte så stor men det händer att trådar har fel prefix vilket kan leda till att man missar intressanta trådar.
Det mesta är lätt att bläddra förbi, ibland blir det dock sida upp och ned med hästnyheter som jag tycker är lite jobbigt.Det finns inget som löser detta i forumet i dagsläget, jag kan dock ha viss förståelse för att man önskar det.
Jag förstår inte riktigt varför man inte bara bläddrar förbi trådar i Nytt som man inte är intresserad av, det borde väl kunna finnas en och annan som har samma prefix som man är intresserad av som man inte vill läsa?
När det gäller de du nämner är risken kanske inte så stor men det händer att trådar har fel prefix vilket kan leda till att man missar intressanta trådar.