Dölja händelse på Insta

Singoalla

Trådstartare
Om jag döljer någon från att se mina händelser på Instagram, kan den personen se att den blivit dold då? Hittar ingen info om det. Jag vet att om man lägger till folk i ”Nära vänner” så ser dom det, men har inte lyckats läsa mig till hur det är om man blir dold.
 
Låter orimligt att man skulle se det på något annat sätt än att det inte kommer några nya händelser från den som dolt en? Men vill du så kan du lägga till mig och dölja mig, så kan jag berätta hur det är sedan. Eller tvärtom. :) PMa för Instagramadress i så fall!
 
Låter orimligt att man skulle se det på något annat sätt än att det inte kommer några nya händelser från den som dolt en? Men vill du så kan du lägga till mig och dölja mig, så kan jag berätta hur det är sedan. Eller tvärtom. :) PMa för Instagramadress i så fall!

Jag hann testa med en vän tidigare idag och det syns inte :) Tack för erbjudandet! Så nu har jag dolt för lite folk som jag inte tycker behöver ha koll på allt jämt :D
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Låst
IT & mobiler För en tid sedan fick jag veta att reels var det man skulle lägga upp på instagram för att de var populära. Så jag har lagt upp reels...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
15 620
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
772
Senast: Cattis_E
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 573
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp