Dokumentären om Totilas

Det är ganska jobbigt att lyssna på holländska/tyska och läsa engelska och emellanåt läsa rätt rad av texten (dvs ibland även textat holländska)... :p:banghead::cautious: Men helt klart sevärd!! :up:

Tack för den.
Ja... hur i hela friden kan man köpa världens dyraste o bästa häst o vilja göra om den till sitt eget?

Blev förfärad när den skyggade så för Raths hand.

Sorry. Den är bara tre.
T o m de inblandade kände att det var som att pappan gick igen. Så himla lik.

Charlotte får ursäkta, men just att de kändes som sammansmälta o därmed magikern var ngt helt unikt o är fortfarande för mig o många andra.

Totilas känns förlorad.

Lite ot, men jag kan tycka att det är synd att Totilas är så dyr på språng.
Nu vet jag iofs inte hur många föl det blir Världen över, men det känns som det knappt blir ngt föl här i S.
Ngn som vet?

Liknande trådar

• Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
60 073
Senast: Görel
·
Kultur Jag har precis sett The curious case of Natalia Grace och blev sugen på fler dokumentärer. Ge mig era bästa tips.
Svar
2
· Visningar
400
Senast: SkorpSmulan
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
589
Senast: Amanda_F
·
Samhälle Nog kan jag inte vara den enda här på forumet som sett dokumentären om stalkern i Skellefteå? Dokumentären är på tre delar och jag...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 458
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar