dogspinny sen då?

escodobe

Trådstartare
Köpte mig en begagnad dogspinny i trä i helgen. Hunden har testat den några gånger och den töms snabbt. Går det att göra det svårare på något vis?

Köpte mig en begagnad dogspinny i trä i helgen. Hunden har testat den några gånger och den töms snabbt. Går det att göra det svårare på något vis?

Jag undrar samma sak, för mina är spinnyn rena barnleken – även om de fortfarande gillar den, pga gratis godis.

I början hade Ivan en helt egen teknik, jag höll på att skratta ihjäl mig några gånger. Men det förklarar ju varför den heter just Dogspinny i alla fall :D

Jag har några andra hundspel, som man kan ändra i 3 olika svårighetsgraader och dom är rätt kluriga. Mina hundar är smarta, men nivå 3 har dom inte listat ut än (vi har inte spelat så ofta heller för den delen) :)

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
256
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 957
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
1 947
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 502
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Allt om bur till bilen
  • Kattbilder #10
  • Importera från USA