Dödsorsak?

IrpaSnirpa

Trådstartare
Hejsan!

Undrar om ni har någon koll på en sida där man kan hitta dödsorsaker hos eng fullblod, har två fd fullblod som jag arbetat med som båda dog 2004, har inte pratat med ägaren på ett tag så det känns konstigt att ringa och fråga om anledningen eftersom det kanske är ett känsligt ämne.

Vill ni ha namn på hingst och sto så får ni pm:a mig, lägger inte ut det här.

/Anna

Sv: Dödsorsak?

IrpaSnirpa skrev:
Hejsan!

Undrar om ni har någon koll på en sida där man kan hitta dödsorsaker hos eng fullblod, har två fd fullblod som jag arbetat med som båda dog 2004, har inte pratat med ägaren på ett tag så det känns konstigt att ringa och fråga om anledningen eftersom det kanske är ett känsligt ämne.

Vill ni ha namn på hingst och sto så får ni pm:a mig, lägger inte ut det här.

/Anna

Det kan vara så att det står på www.galoppsport.se Om du söker på sportinfo och söker på hästarnas namn, men jag är inte säker. Det kan vara så att det bara står förolyckad... Värt att testa dock..

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 530
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 106
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hejsan mitt namn är wael albordaini. Jag skriver till dig då jag vill ha hjälp med ett ärende, de är nämligen så att de har...
2
Svar
24
· Visningar
3 857
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 252
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar